Carregant pàgina...

¿Vols col·laborar amb el Blog del CCN?

Si vols col·laborar amb el Blog del Club Català de Naturisme pots enviar les teves cròniques, notícies, anècdotes,... fent click aquí

12 de maig 2008

La meva nuesa, la teva nuesa

Hola,

adjunto la pàgina web de Gran Angular on es veu el video "La meva nuesa, la teva nuesa", emès per La2 de Televisió Espanyola.

Salutacions al natural,

Víctor


"A Barcelona, tothom que ho vulgui pot anar despullat pel carrer. Hi ha una llei de l’ajuntament que proclama la “llibertat de vestir”, una llibertat que permet prendre un cafè, caminar per Montjuïc i fins i tot fer un tomb amb bicicleta per la Rambla completament nu.

Aquesta llibertat em va resultar meravellosa, però també folklòrica, estranya. Per això, vaig començar a donar-hi voltes, a repensar els meus principis. Vaig sortir al carrer per parlar amb militants de la nuesa i comprendre així una mica més aquest estil de vida. Per què ocultem el nostre cos? Per què tenim vergonya? D’on ve tant de misteri?

Aquest documental és un experiment divertit i patit. Un intent d’aportar visions sobre el cos nu per convidar a la reflexió, des del riure o la sorpresa."


Enviat per: Víctor - CCN