Carregant pàgina...

¿Vols col·laborar amb el Blog del CCN?

Si vols col·laborar amb el Blog del Club Català de Naturisme pots enviar les teves cròniques, notícies, anècdotes,... fent click aquí

05 de maig 2008

¿Desnudos en la Playa?

Aquesta és la resposta publicada al diari 20 minuts el dia 05.05.08 d'una carta publicada al mateix diari el dia 29.04.08 (Veure post anterior)

"En respuesta a la carta publicada el 29 de abril en la que se criticaba el hecho de que dos chicas en topless jugaran a palas en tanga en la playa, he juzgado necesario expresar mi desacuerdo e indignación por esta reacción que considero intolerante y retrógrada. En primer lugar, considero que la nacionalidad de las chicas es irrelevante; somos muchas las catalanas a las que nos gusta hacer topless. El hecho de jugar a palas en tanga no está para nada relacionado con la «filosofía naturista», como se decía en la misiva.Asimismo, me parece indignante que el hecho de que los supuestos naturistas sean una minoría sirva como único argumento para condenar la supuesta imposición de esta «filosofía». Cuando, además, a nadie se le está imponiendo nada.Tenemos la gran suerte de vivir en un estado de derecho, en el que gozamos de libertad de expresión, y cada uno decide cómo expresarse."

Saludos al Natural,

Font: Diari 20 minuts

enviat per: Víctor - CCN

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Malauradament encara queda gent que pensa d'aquesta manera i el que es pitjor, encara queden nudistes que segueixen pensant que hem d'estar recluits en alguns indrets com si tinguesim una malaltia infecciosa. De què tenen por?

Anònim ha dit...

"Todos juntos pero no revueltos", així diu la dita... Lo ideal seria gent nudista i gent téxtil en la mateixa platja, lluitem per aquests valors...
Jo se que un dia o un altre serà així.