Carregant pàgina...

¿Vols col·laborar amb el Blog del CCN?

Si vols col·laborar amb el Blog del Club Català de Naturisme pots enviar les teves cròniques, notícies, anècdotes,... fent click aquí

26 de març 2008

La Pasqua al Fonoll

Hola a tots!!!
Ja de tornada del Fonoll i, molt content de tot el que hem viscut aquest cap de setmana, estem amb les piles carregades a tope.
Una trobada de les que fan CLUB en majúscules, on el més important ha estat la convivència i el bon rotllo amb els companys i amics del CCN , amb els del Fonoll que han vingut a visitar-nos al alberg i s’interessen per tot el que fem.
El dissabte a la nit vam tindre la sorpresa, va començar a nevar i semblava que volia fer-ho de valent, tot un luxe al costat de l’estufa del alberg. Anàrem a dormir creien que l’endemà no sortiríem.
Ja el diumenge va lluir el sol i es va desfer la neu, el dia es presentava bé, encara que ventós. Alguns aprofitaren per seguir treballant amb l'empedrat de la entrada (que ha quedat molt xulo !!!!!! ).
Vingueren 3 socis més ja disposats a passar el cap de setmana.
A les 13,30 cap a preparar la paella, que es va fer com sempre, encara que per dinar ho vam fer a dins del restaurant del Fonoll, erem més de 40 i va estar molt bé.
Després vam tornar al alberg, on tenien una mona preparada per l’ocasió , socis i simpatitzants en gaudirem també, no cal dir que tot en un molt bon ambient.
Mes tard, les corresponents bacainetes, també tinguérem diferents sessions de massatges, inclòs un de reflexoteràpia.
També una passejada fins el pou dels desitjos on ja es va fer fosc, després del cerimonial tornar cap l'alberg.
Encara arribaren un parell més disposats a acompanyar-nos fins l’endemà, ells portaren un regal per l'alberg (cafetera nova ) i ¡¡¡¡sorpresa!!!! un pastís d'aniversari pel ganàpia del Joanet... la veritat és que va ser molt emotiu i em van tocar la fibra.
Sopar, tertúlia , inclús debats fins altes hores de la nit i un altre cop que comença a nevar, encara que aquesta vegada no tant intensa.
Dilluns va començar molt bé, uns quants es dedicaren a fer exercicis d’estiraments abans d’esmorçar. Un cop recuperades les forces ja estàvem disposats a sortir d’excursió, aquesta vegada ven anar cap el "pi de les 3 branques". Un cop allà vam fer un ritual molt curiós que va deixar molt bones vibracions.
Bé ara ja toca preparar les barbacoes, i ajuntar-nos amb els que van arribar últims, com feia aire el dinar ho vam fer a dins del nostre alberg. Vam ajuntar-nos 12 i, troben a faltar el parell que el diumenge per raons laborals tingueren que marxar i l'altre parell que van marxar al matí.
Per postres (una altra mona) tinguérem la grata companyia del Emili Vives i passar tots una molt bona estona amb tots nosaltres, a més els sol apretaba i s’estava molt bé.

Bé, arriba l'hora d'anar recollint i deixar-ho tot en condicions per a la següent moguda.
El rellotge corre...
Petons, abraçades i fins la propera!

Salut i solet.

Text / Fotos: Joan - CCN

Anònim ha dit...

Ens ho vam passar d'allò més bé... Una abraçada a tots.